loading...
سایتی که توش افسرده میای باحالو شوخ طب می ری بیرون
mahdi moradi بازدید : 2 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

دختر عمم حاملس۴ماهشه، شوهرش میگه فکر کنم آفرین (توی سریال باران) زایمانش بیفته با تو واسه بعد عید و اینا...
راسسسست میگه خب!! والا....

☻☺♥ΖΣλИ@β♥☻☺   

۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵

یه تریپی شاعرا دارن که میگن:
زیر بارون گریه کردم تا تو اشکامو نبینی...
من موندم ک اینا چقدر تلاش کردن ک اشکاشونو نبینن پس چرا خودشونو لو میدن دیگه عصن چ کاریه خو برو پیشش گریه کن دیگه این قرطی بازیا چیه؟؟

abiiiii   

۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵

یه نفس عمیق بکشید مهمون من!
یه همچین آدم لارج و فراخ البال و بی اعتنا به مال و منال دنیوی هستم من...
خخخخخخخ

shakhi   

۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵

غضنفر میزنه دست حیف نونو میشکنه میره مرحله بعدی

ﺣﺎﺝ ﻣﻬﺪﯼ   

۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵

دلم واسه بچگیم تنگ شده
واسه اونوقتهایی که راحت میذاشتند برم تو مجلس زنونه
خیلی دلم تنگ شده برا اون دوران میفهمید:

۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵

نمُردیم و بلاخره دیدیم دو نفر بخاطر اینکه من مال اونا باشم، دارن دعوا میکنن....
راننده تاکسی بودن البته:)))))

***delaram ***   

۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵

یه پسره تو وبلاگش نوشته بود:
جای خالی تورو انقد با چشام آب میدم...
تا باز کنارم سبز بشی!!!...
فک کنم مخاطبش یونجه بوده.

♥سهی دخت♥   

۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵

دیشب خواب دیدم دوست پسرم رفت زیر تریلی هجده چرخ. ینی با داد از خواب پریدما! نیم ساعت فقط میلرزیدم! گوشیو ورداشتم بهش زنگ بزنم دیدم شارژم صفر شده! ینی داشتم روانی میشدم، هی خودمو به در و دیوار میکوبیدم! بعد یهو یادم اومد که من اصلا دوست پسر ندارم!

 

ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﻣﺮﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺩ ﺑﺎﺷﻪ، ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻭﺳﺮﯾﺸﻮ ﺑﮑﺸﻪ ﺟﻠﻮ ﺑﮕﻪ :ﻭﺍﯼ ﺧﺎﮎ ﺑﻪ ﺳﺮﻡ ﺁﻗﺎﻣﻮﻥ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ...... :| ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﮕﻪ :ﺍﯼ ﺟﻮﻭﻭﻭﻭﻧﻢ ﺟﻮﺟﻮ ﺧﻮﺟﻠﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﮊﻧﮕﻪ

   

۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵

ایرانسل در آینده ای نزدیک:
مشترک گرامی چه خبر؟
بچه کوچولو چه طوره؟ الهی ایرانسل قربونش بره
مشترک گرامی یه طرح دارم پاییزه یکی سیم کارت بخر، دوتا ببر
یکی میاره در خونتون یکی می دم به عموتون!
مشترک گرامی کاری نداری فعلا؟ قربونت ایرانسل!

شب کجا بخوابیم   

۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵

مورد داشتیم
ﻃﺮﻑ ﺭﻓﺘﻪ ﺧﺎﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﻣﺦ ﺩﺧﺘﺮﺭﻭ ﺯﺩﻩ ﺑا
ﻫم ﺩﻭﺱ شدن...!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 141